♥ Dag 1 - Presentation av mej själv

♥ Dag 1 - presentation av mej själv

Jag heter Maja Birgitta Winqvist
Fyller 14år om ca 2 månader :D
I min familj är vi 4 stycken:
Mamma - Anita Pappa - Stefan och
Syster - Amanda.
Jag bor i Gävle med mamma och i bergby med pappa fast vi ska flytta in till stan snart :)
Amanda är 17år och är förlovad med sin kille o dom ska få barn i sommar! :D
Jag går i skola i Bergby och där trivs jag eftersom ja har gått där sen barnsben ;)
Mina två bästisar är Moa Åhs & Elina Holm ♥
Vi håller ihop varje dag i skolan och ibland på fritiden :)
Mina föräldrar är skilda från ca 3-4 år tillbaka.
Mina intressen är just nu fotografering och musik ;)
Sjunger just nu in med några i klassen ;)
Gick på en fotokurs men de va sista gången i måndags :p
Jag red förut red då i 4-5 år sen sluta jag.. Kommer säkert rida nån gång, men just nu har jag inte tid.
Favvofärgerna är Lila och svart, den som inte vet att jag älskar lila är nog bilnd
har en lila jacka o lila converse xD
Nu har jag skrivit lite om mej själv ;)




♥ Dag 1 - Presentation av mej själv
♥ Dag 2- Mina djur
♥ Dag 3 - Min familj
♥ Dag 4 - Detta hände idag
♥ Dag 5 - mitt bästa köp
♥ Dag 6 - Min dag i detalj
♥ Dag 7 - Min bästa vän/vänner.
♥ Dag 8 -  Min första kärlek
♥ Dag 9 - En perfekt helg för mej
♥ Dag 10 - Det här hade jag på mej idag
♥ Dag 11 - Någon jag kan prata med om allt.
♥ Dag 12 - I min handväska
♥ Dag 13 - Mitt fotbollslag
♥ Dag 14 - bloggar jag läser
♥ Dag 15 - Mina drömmar
♥ Dag 16 - Min önskelista
♥ Dag 17 - Min favoritresa
♥ Dag 18 - Min bästa fördelsedag
♥ Dag 19 - Något jag saknar
♥ Dag 20 - Den här dagen precis för ett år sen
♥ Dag 21 - Fula ovanor
♥ Dag 22 - Det här upprör mej
♥ Dag 23 - Något jag önskar att jag gjorde mer
♥ Dag 24 - Det här får mej att gråta
♥ Dag 25 - Min skoltid
♥ Dag 26 - Mina rädslor
♥ Dag 27 - Min favoritplats
♥ Dag 28 - Mina favoritskor
♥ Dag 29 - Mina ambitioner
♥ Dag 30 - Vart jag helst vill vara just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0