♥ Dag 4 - Detta hände idag

Jag kan skriva en till sån här sak när jag ändå håller på ;)


Detta hände idag
Jag sov hos min syrra Amanda :)
Sen va ja där tills pappa kom o hämta mej och vi
åkte till vårt nya hus för han skulle måla om ;)
Och de va skit tråkigt så jag stack ner på stan och
shoppa och där träffa ja Ebba o Lina så jag gick med dom :p
Sen när dom åkte hem så ringde ja efter pappa så kom han o hämta mej så åkte vi hem sen
bytte ja om till mina nya kläder :p
sen satte jag mej här och satt o chatta lite osv sen gick ja till ica o köpte bilar (godis)
och chips :)
Vi ska snart käka.
senare ska jag väl kolla på nån film ja har på datan :p

De här köpte jag idag:

Rolling Stone t-shirt - H&M 149 :-
två mascarer 135:- o 175:- H&M
PROFFS pulver (som hårspray) - 39:50 :- H&M
Vitt linne - Gina tricot 49:-
Halsband Gina Tricot 99:-
Peace halsband - Glitter 139 :-


Och där rök min lön kan man säga :(



♥ Dag 1 - Presentation av mej själv
♥ Dag 2- Mina djur
♥ Dag 3 - Min familj
♥ Dag 4 - Detta hände idag
♥ Dag 5 - mitt bästa köp
♥ Dag 6 - Min dag i detalj
♥ Dag 7 - Min bästa vän/vänner.
♥ Dag 8 -  Min första kärlek
♥ Dag 9 - En perfekt helg för mej
♥ Dag 10 - Det här hade jag på mej idag
♥ Dag 11 - Någon jag kan prata med om allt.
♥ Dag 12 - I min handväska
♥ Dag 13 - Mitt fotbollslag
♥ Dag 14 - bloggar jag läser
♥ Dag 15 - Mina drömmar
♥ Dag 16 - Min önskelista
♥ Dag 17 - Min favoritresa
♥ Dag 18 - Min bästa fördelsedag
♥ Dag 19 - Något jag saknar
♥ Dag 20 - Den här dagen precis för ett år sen
♥ Dag 21 - Fula ovanor
♥ Dag 22 - Det här upprör mej
♥ Dag 23 - Något jag önskar att jag gjorde mer
♥ Dag 24 - Det här får mej att gråta
♥ Dag 25 - Min skoltid
♥ Dag 26 - Mina rädslor
♥ Dag 27 - Min favoritplats
♥ Dag 28 - Mina favoritskor
♥ Dag 29 - Mina ambitioner
♥ Dag 30 - Vart jag helst vill vara just nu

Kommentarer
Postat av: nathalie björklund

kan du inte lägga ut bild på det du köpte? <3

2011-03-02 @ 01:20:13
URL: http://sprayer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0