♥ Dag 7 - Min bästa vän/vänner

Mina bästa vänner!♥

Jag ska berätta lite om mina bästa vänner.
Jag har flera stycken men dom allra två
är Moa Åhs och Elina Holm!
Vi har vart bästa vänner enda sen dagis ännu längre tillomed! :D
Dom ställer upp för en och vi är alltid me varann i skolan.
Moa Åhs: Hon är en tjej som jag älskar alltid lika roligt att va med henne,
man kan retas me henne utan att hon blir sur hhaah :p
Hon är rolig snäll och söt,lite läsklig ibland men de är ja oxå hhaha :D
litar på henne till 100%
Elina Holm: Hon är en tjej som jag oxå älskar söt rolig snäll
vi har alltid roligt när vi är med varann.
Litar på henne oxå till 100%
Man kan säga allt till dom!

Ni betyder för mej!♥
även om ja kommer flytta till stan o hitta andra vänner där så kommer
ni alltid va dom två jag aldrig glömmer!
Kom ihåg de!
Älskar er Elina Holm & Moa Åhs ♥♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0